onsdag, december 19

ackumelerat trött.

lite kul formulering mitt huvud improviserade/min mun sa lite av sig själv igår när vi låg i sängen och skulle somna. tyckte det var rätt bra om jag får säga det själv :-)

julbordet på gondolen igår var bra men ändå lite under förväntan. fanns rätt få sillar och köttbullarna var torra t ex men de olika laxarna var goda och gottebordet var över medel. hade inte velat vara utan besöket :-)

på kvällen var vi i hökarängen hos erica&klas på julfika med dem och föräldrarna.

av nån konstig anledning känns det som torsdag idag, och igår som onsdag vilket ger lång vecka. ser fram emot imorgon kväll då jag ska hem till marcus&petra och vara med rafael! kvällens plan är säsongsavslutningen av veckans brott från igår.

2 kommentarer:

Karro sa...

Haha, vad lustigt! Jag går också omkring och tror att det är torsdag idag! GOd jul! Kram

Lina sa...

:-)) kul med kommentar från dig. och kul med ny-resan (såg på fb), visste inte om den. god jul på er med! vi får boka in nåt framöver, antingen tjejträff eller med resp... kram