torsdag, mars 14

kändisspan på st göran.

i förmiddags var jag på st göran då det var dags för det årliga diabetesläkarbesöket vilket gick bra. kändisspanade peter jihde där vilket jag tyckte var rätt kul :-) har läst att han fått diabetes, så det kändes inte som fel person på fel plats :-) han såg inte lika fräsch ut som på tv vilket alltid känns skönt, att de är som vi :-) var satans kallt idag, trots sol och inte mer än fem minusgrader, men det är nån speciell sorts kyla; blev sådär extramt röd och torr på låren igen, kanske är det att luften är så torr...blev iaf rätt många steg, över 15 000, då jag gick både dit och hem via netto som öppnade i aspudden idag. utbudet var dock inte så intressant som jag mindes det sen tidigare. blev bl a ett danskt fullkornsbröd och en osötat fredrik paulun-müsli iaf.

har nu lyssnat på drygt hälften av tre sekunder och tycker ärligt talat inte alls den berör eller fångar, lite förvånad efter att ha läst och hört så gott om den, spec om slutet men det räcker liksom inte. fick precis ett sms om att elias palms tredje och sista deckare om rättsläkare ella nu äntligen väntar på mig på bibblan.

Inga kommentarer: