torsdag, april 18

only know you've been high when you're feeling low.

maria var här med döttrarna igår och vi lekte först ute i solen ett bra tag. hade gjort samma kyckling som förra veckan, som stod inne ungefär 5 timmar i 100-gradig ugn och den blev lika god denna gång. verkligen ett bra tips på god rätt som sköter sig själv. minsta tjejen på knappt två är verkligen ett charmtroll och stora på fyra var så söt när hon väntade på J som skulle komma hem lite senare. jag hade sagt att han kanske kunde gå ut och leka lite med henne när han kom och hon var så inställd på det :-)

dagens musiktips: let her go med passenger. maria tipsade och jag har hört den fast jag inte vet var. vill minnas att det var i en film. slog an precis rätt ton i mig idag. så himla emotionell. kontraster. hopp och fall. jobbigheter. kunde varit värre. det fina som finns. den mixen som resulterar i en stilla gråt för mig

well you only need the light when it's burning low
only miss the sun when it starts to snow
only know you love her when you let her go
only know you've been high when you're feeling low
only hate the road when you're missing home

Inga kommentarer: