fredag, april 26

snarlikt skoinköp och aktiv vecka.

Js syster frågade i helgen var jag köpt mina boots och då jag kollade hemsidan för att skicka länk till henne upptäckte jag att de fortfarande fanns kvar på rea, dessutom i svart också, och eftersom jag trivs så bra med dem passade jag på att beställa även ett svart par.

vi hälsade på niklas på hans nya boende i ulriksdal/ritorp igårkväll. första gången jag var där men J som hjälpte till med flytten hade ju sett det. fint var det iaf, och jag tror han blev glad att vi kom. hade köpt med mig frukt som vi gjorde gino av. ikväll kommer Js kompis david hit på middag. jag ska göra en ny knäckkladdkaka till efterrätt :-) och till mat blir det pulled pork som J gjort tidigare i veckan, med tillbehör. och imorgon ska jag till siggesta med maria och flickorna. ovanligt många utflykter den här veckan :-)

Inga kommentarer: