måndag, april 29

valborg=familjemiddag.

tradition än så länge iaf. förra året åkte jag tåg till eskilstuna där mamma, pappa och niklas var med den alldeles nyinköpte husbilen. minns att det var varmt/varmare än idag.

hela min familj kommer hit på middag imorgon, inkl farmor och ann-marie (mammas mammas kusin men hon känns mkt närmre än så). vi brukar ju vara hos farmor på valborg och gå till en stor brasa på kvällen men nu går hon så dåligt så jag tyckte vi kunde vara här lika gärna. har gjort en efterrättskaka idag men ska göra en till imorgon och så mat såklart :-)
  
på torsdag ska jag tillbaka till företaget där jag var på intervju förra veckan, gällande ett cellodlingsjobb på ett 1-årsvikariat. idag var jag på en intervju på ett ks-lab ang ett sommarvikariat och det lät bra men är ju bättre med ett längre såklart... 

Inga kommentarer: