onsdag, juni 26

värmen.

igår efter jobbet var jag och karro på trevlig middag hos annika i sundbyberg. vi satt på balkongen hela kvällen och jag använde inte ens jackan, som jag tagit med för säkerhets skull, på hemvägen. har verkligen varit riktigt varmt den senaste tiden nu, så skönt med äntligen sommar! 
 
och idag cyklade jag för första gången till jobbet. hade kollat vägen innan på viamichelin som föreslog söder-hammarby sjöstad-nacka strand (13 km). hade jag inte gjort det hade jag cyklat till slussen och sen trott att det gick att cykla längs bilvägen, dvs samma väg som bussen från slussen tar men det går ju inte riktigt. tog iaf drygt en timme, lite väl långt för att det ska kännas skönt men bra med motion. och spec hemvägen när jag cyklade längs årstaviken hela vägen från norra hammarbyhamnen ist för ringvägen och hornsgatan var så vacker. största delen av den känslan berodde nog på vädret iofs-det gör sån skillnad :-)

Inga kommentarer: