torsdag, februari 11

en torsdag i februari.

igår kväll var vi och hälsade på bror N på hans gruppboende i bromma. lite lagom utflyktigt sådär att åka en rutt med sl jag inte brukar, byte av buss i sundbyberg till nr 113 som jag aldrig åkt förut. vi gjorde fruktsallad tillsammans. svårt att veta med honom men jag tror han uppskattade att vi kom.

jag upphör tydligen aldrig att förvånas över att det finns människor som går mitt i vägen/trottoaren. okej om man vet att man är själv men då får man väl hålla koll på om det kommer nån och gå åt sidan. samma sak med människor som står på bussen och ser att det är massa fler som vill på och inte flyttar sig mer än en millimeter längre in fast det finns plats.

som av en händelse åt jag chicken mcnuggets igår (som jag inte ätit på flera år men älskade när jag var liten) och läste detta idag. inte för att sån information skrämmer mig men det är intressant.

Inga kommentarer: