tisdag, februari 2

brilliant.



(tycker inte alls om att youtube ökat storleken på det minsta klippet så att det inkräktar på högarspalten men jag vill ändå kunna lägga in klipp här. hoppas att det är nåt som blogger löser.)

david gray har en sån karaktäristisk (var jag för övrigt tvungen att googla, trodde det stavades med ä men det var tydligen en mindre vanlig variant enligt wiktionary och den sökningen fick också färre träffar, vilket också brukar vara ett bra rättesnöre. kollade också saol på nätet när jag ändå höll på och där fanns faktiskt båda stavningarna med. jag röstar då för ä *ändrar*) röst. och det här klippet är verkligen en uppvisning av artisteri utan dess like, tycker jag. man riktigt ser hur de tar i när de sjunger. så snyggt gjort. självklart gillar jag också själva låten :-)

Inga kommentarer: