torsdag, februari 4

trafikplats glädjen.

imorgon ska jag på folkoperan med M för att höra jonas gardell prata. jag har aldrig varit och lyssnat på honom tidigare men jag har läst en bok av honom som var bra och och när M frågade var jag ganska säker på att jag kommer tycka om föreställningen. ibland vet man sånt.

nya mindre blodsockermätaren har äntligen kommit. beställde ju en per telefon i mitten av januari, men just för stunden hade de nåt problem med sitt datasystem men hon lovade att det skulle ordnas. ringde igen efter ett tag och hon sa att det var ordnat. när den fortfarande inte kommit förra veckan gick jag in på deras hemsida och fyllde i ett beställningsformulär där ist
ället och sen tog det bara ett par dagar så kom en avi på posten. återstår att se om jag får en till mätare om ett par veckor :-)

gillar:
- fredrik herngrens reklam i tunnelbanan: att döma av storleken på din röv är det inte första gången du väljer att åka rulltrappa. undra hur många som känner sig träffade? inte jag iaf.

- att liften/hissen utanpå globen (som är världen största sfäriska byggnad) äntligen är klar. cool grej som jag kanske vågar åka.

- fortfarande programmet halv åtta hos mig. det blir inte tråkigt ju fler man ser.

- min nya rosa tunika och rosa mysbyxor. har inte köpt kläder på jag vet inte hur länge, har inte haft
lust, och därför kändes det extra roligt.

Inga kommentarer: