lördag, september 8

lagom lugn lördag.

dagens motion avklarad då jag precis varit och handlat i liljeholmen med vagnen :-) i eftermiddag/kväll är vi bjudna till maria&per och döttrarna i tullinge. planen är bl a ett nytt spel som maria fått: besserwisser :-) tycker inte alla det känns kul att kunna styla med att veta ngt som de andra i ett frågespel inte gör? iofs är det väl inte det som är definitionen av en besserwisser. eftersom jag stör mig på folk som berättar en sak för mig som om jag inte visste det, det är för mig besserwissrigt, försöker jag tänka på hur jag uttrycker mig i såna situationer, typ vet du att... eller det är ju... på samma sätt försöker jag verkligen att inte vara nedlåtande när nån inte vet nåt som jag eg tycker att man bör veta. fast det är inte ofta jag ens tänker så, är bara glad att kunna berätta om jag vet. 

gick även spontant in en sväng på intersport och kollade skor och vinterjacka, även om jag inte precis behöver/måste köpa det utan bara för att kände ro och lust till det. reflekterade över att det var länge sen jag kände så och det kändes bra.

Inga kommentarer: