fredag, september 14

personer att hålla hårt i när man väl hittat en (någorlunda) bra.

(- partner :-))
- tandläkare.
- gynekolog (och andra läkare också, för den delen).
- hantverkare.

den sistnämnda har jag själv ingen erfarenhet av men hört av många andra att det är svårt att hitta en bra. kanske är det bara jag som tycker valet av de två första spelar roll och måste kännas bra men jag vill ändå tipsa om det finns nån som letar. har gått på gyn på ks hos angelica hirschberg lindén förut då jag hade en menstruationsstörning i tonåren men nu ska jag prova en ny "vanlig" icke-sjukhusgynekolog. googlade för att hitta en rekommendation men det var skralt, vill inte ha nån som snart går i pension utan nån jag kan ha länge, återkommer om den jag ska till är bra. kan ju faktiskt passa på att rekommendera joanna uddén hemmingsson också som är min diabetesläkare på s:t göran (för tillfället då personalomsättningen bland läkarna är rätt hög där vilket såklart är ett minus för mottagningen som sådan). och till sist tandläkare erik mallmin. alla de här personerna känns kompetenta och de ger iaf skenet av att de bryr sig om mig som patient.   

Inga kommentarer: