lördag, september 22

memories are treasuries filled with reasons.

några flera salou-bilder: vy från en av de två poolerna som omgavs av flera såna här hus med lägenheter. jättefint ljust inredda och välutrustade. vi hyrde en trea som dessutom hade två badrum.
 cambrils
övre och undre bilderna visar lite mer av detta med stigarna runt de små bukterna med stränder och "bergen" emellan. (dessa är tagna på en morgonpromenad då det ofta var disigt.)
vilodag hemma idag. kände mig lite hängig redan igår, ont i halsen och huvudvärk, men inte så att det hindrade mig från ett ta en prommis på förmiddagen idag. vädret blev ju bättre än förväntat på så sätt att det inte alls regnade (bara mulet) så jag var ute nästan 1,5 timme vilket var skönt, spec eftersom det inte blev så mkt snabbgång i spanien och till&från jobbet cyklar jag ju, så då känns det extra skönt att få sträcka på benen med kraft. imorgon ska vi till pershagen och Js föräldrar igen, ska fira hans mamma som fyller år, eg inte förrän om tio dagar men då är erica&klas i usa så det blir imorgon ist. 

humor enligt mig:
flygvärdinnan: vi har nötallergiker ombord på detta plan och kommer därför inte att sälja eller servera några nötter.
passagerare: vilken tur att jag då tog med mig egna :-)

1 kommentar:

Nina sa...

ja fy farao, det är inge skoj alls. förstår inte varför man ska behöva må sämre, då man redan mår skit. hemsk dålig vård det finns på vissa ställen...