söndag, augusti 11

när verkligheten känns extra verklig.

födelsedagsfika (för mig, fast lite i förväg för att det passade bättre; erica fyller den dagen jag annars tänkte och sen var folk uppbokade) här igår med elva gäster (min familj plus erica&klas). tyckte det var lite för många för att bjuda på mat så det blev kakbuffé med lite mousserande och snittar först. lyckat! rafael har verkligen inga problem med att leka/underhålla sig själv, även om det eg inte behövs för att han har många som gärna hänger med honom :-) menar bara att jag inte gillar när det i ett sällskap bara blir fokus på barn/en, såklart särskilt när det är några jag inte känner så mkt för.  

var ute på en liten cykeltur idag och i vinterviken hade de lite hanterverks- och skördemarknad så jag gick av och kollade. tyckte jag kände igen namnet syltkrukan som hade ett stånd och kom på att det ju är från familjen annorlunda; per wetterholm, som är vd och som stod och sålde idag, är ju pappa i en av familjerna!

Inga kommentarer: