söndag, december 20

ovanligt fullbokad helg.

igår var jag och A på trevlig middag hos K i nya jättefina lägenheten i filmstaden. det är nåt speciellt med sprillans nya trapphus också. jag föredrar oftast lägenhet framför hus. kan egenligen inte förklara varför, förutom att det oftast är mer jobb med hus, det är mest bara nåt jag känner.

först var det dock julgodisbak hos J:s föräldrar med E&K (jag gjorde isnougat).

och om en timme ska vi på adventsfika hos bror M&P på kungsholmen. de åker till thailand till P:s föräldrars hus på juldagen som de nu gjort flera år över jul och blir denna gång borta tre veckor. mamma&pappa som också ska på fikat erbjöd sig att hämta upp oss i alvik och med tanke på hur mycket snö det kommit och hur mycket jag fick pulsa när jag var ute för ett tag sen får det bli så.

Inga kommentarer: