onsdag, december 2

this is my star.

hängde julstärnan/adventsstjärnan eller vad den nu kallas på sidan av fönstret istället för i mitten. blev ett mysigt hörn när resten av matrummet är släckt. bara för att jag lägger ut bilden nu behöver det inte betyda att jag hängde upp den alldeles nyss, nej, för det gjorde jag i måndags förra veckan. vi var ju i östersund i helgen så därför gjorde jag det innan, plus att det ändå är så kort tid dessa saker får vara framme.

två nyfunna låtar som gått på repeat (förresten en funktion jag saknar/inte hittat i spotify):

David Gray – This Years Love

The Cranberries – Dying In The Sun

började också lyssna på julmusik när jag kom på att jag glömt att kolla den här länken på cecilia blankens blogg. slutade med att jag påbörjat mina två första spellistor i spotify: mina julisar och bättre än bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu