torsdag, januari 28

fulltecknad.

imorgon är jag och K bjudna till A i huddinge. hon är nyss hemkommen efter två veckor på aruba så det ska bli spännade att se bilder och höra om det.

på lördag ska vi spela badminton i kista med hela min familj och sen äta brunch tillsammans allihopa på djurgårdsbrunn. pappa har bokat flera banor så det blir nog både dubbel- och enkelspel. ser fram emot att provåka bror M:s nya bil också, en mercedez cls. han sålde porschen till en polis i höstas och hittade sen den här i malmö innan jul.


på söndag ska jag och V se
bröderna lejonhjärta på stadsteatern. albin flinkas (fd holmberg) från skilda världar (som jag följde när det gick) och samuel fröler är medverkande. det var V:s förslag och sålänge det är barnteater är jag med, är ju annars ganska svårflörtad när det gäller teaterpjäser. såg nu att den var 2,5 timmar lång, visserligen inkl paus men det verkar ändå i längsta laget. återstår att se hur väl de lyckas fånga mig.

2 kommentarer:

Maria sa...

Visste inte att du var svårflörtad på teater. Då ska jag hitta någon bra pjäs vi kan se någon gång!

Lina sa...

hehe, mm, vi får väl se...