lördag, januari 2

andra dagen 2010.

även detta nyår gick vi faktiskt och la oss innan tolvslaget. känns så vuxet ;-)

har sett både
i skuggan av värmen och upp sen sist. båda var ovanligt bra. den första, som handlar om en heroinmissbrukande tjej, mest rörande. den andra, som ju är en tecknad film, väldigt fint gjord. brukar ju annars inte gilla tecknade filmer.

J ska ut och pulsa i skogen och elda med E&K idag. inget för mig. föredrar plogade vägar där man har hus eller annat intressant att titta på. de kanske kommer hit och äter pizza och spelar nya julklappsspelet bet your brain efteråt.

funderar på att klippa mig. är trött på att det blivit så långt där bak...

bara en ledig dag kvar nu. har vant mig vid att faktiskt gå upp lite mer än lite senare och det har varit skönt med ingen tid att passa.

uppdatering 13:03: nu har en frisör klippt bort ganska mycket av mitt hår. faktiskt lite mer än jag tänkte mig men det blev bra. så skönt med kort igen.

Inga kommentarer: