torsdag, januari 12

när gallerian vid kungsan mittemot nk var den enda (som kallades så).

så länge har jag varit med :-) idag måste man precisera vilken galleria man menar. kul svar på frågan hur gammal man är, kanske. kom iaf att tänka på detta när jag såg reklam för gallerian för ett tag sen. hade inte tänkt på att de fortfarande bara kallar sig för den.

nya hundtröjan från new yorker. tycker den är lite cool och rockig :-)

och så den pimpade almanackan. på gymnasiet klädde jag dem alltid med olika bilder och tyckte det var dags nu igen med lite genomtänkt personligt (sånt som både stämmer och som jag vill ska stämma bättre :-)): nalle puh för glädje och att han lever i och uppskattar nuet, uggla för klokhet och ekorren symboliserar otålighet, supersnabbhet och kvickhet :-)

vad jag kände med mannen med röd slinga i håret i sveriges mästerkock igår! kollar dock inte på dagens avsnitt nu; J är ute med en kompis så jag väntar till imorgon så vi kan se det tillsammans ist. kanske blir pizza imorgon också, nåt vi äter oerhört sällan, men för ett tag sen började jag längta efter och tycka att det var dags för en quattro stagione (kronärtskockor, räkor, musslor, räkor, skinka, champinjoner). J sa att han kunde göra egen ist, men jag gillar faktiskt köpe bättre :-)

1 kommentar:

Sara - Mamma till Max 3 år sa...

Kapp Ahl har jag aldrig provat jeans ifrån så det ska jag testa nästa gång jag är i köpcentret. Lindex jeans har jag köpt. Älskar deras baggyvariant som jag precis bloggat om på min blogg. Jag har två sådana och har dem mycket i mitt jobb. Har även köpt ett par andra jeans där som jag älskar men de håller nu på att gå sönder. De är inte smala nertill (stuprör) vilket jag helst vill ha, annars är de perfekta. Så ska nog kolla upp om de finns i stuprörsmodell också =)

Hoppas du har en skön kväll!