söndag, januari 1

första dagen på år 2012.

vi fick inget vänbesök igår, J mådde inte bra så vi fick ställa in. tråkigt då jag förberett och sett fram emot besöket, men nu får de komma vid ett senare tillfälle ist. jag åt själv den sås och sallad jag redan hunnit göra med en bit inkokt lax som jag gick och köpte i liljeholmen, gud vad folk där var, gick knappt att ta sig fram inne på ica kvantum, trodde inte så många handlade massa mat på nyårsafton, men alla planerar och prioriterar uppenbarligen inte som jag ;-)

på kvällen piggnade J på sig så han kunde flytta från sängen till soffan och vi kollade på beck-i stormens öga, lite ovanligt slut på den dock: visade sig att det mord de utredde var självmord!

inget planerat idag; snart prommis och handling (igen) med förhoppningsvis mindre köer och trängsel.

Inga kommentarer: