söndag, april 29

eskilstunatripp (tåg dit&husbil hem).

jag ska åka tåg(utflykt-känns så för mig iaf :-)) till eskilstuna i eftermiddag dit mamma&pappa och niklas åkt på premiärutflykt med nya husbilen. vi skulle annars setts hos farmor men nu när det inte blev så i år tycker jag det är kul att hitta på nånting under långhelgen. tyvärr öppnar inte zoo förrän i maj, annars kunde vi besökt det, men nu får vi se vad vi hittar på. åker hem med dem imorgon kväll igen vilket känns alldeles lagom. 

i fredags åt vi trevlig middag på indian garden med anna (Js syster som bor i östersund men var nere med anledning av en jobbmässa) och erika&klas. cyklade/ledde cykeln hela vägen från jobbet och det var riktigt skönt väder, även om den riktiga värmen verkligen dröjer i år. tyckte som vanligt att indisk mat är sådär, ofta varken särskilt bra eller dålig, men prisvärt kan jag inte säga att jag tyckte det var; tre bautaräkor med oansenliga grönsaker och sås för knappt 300 kr. och igår var anna och Js föräldrar här hela dagen; fika, promme med fika igen, sen inne här och sist middag.

Inga kommentarer: