söndag, augusti 12

a day to count.

(från uttrycket don't count the days, make the days count.)

var lyckat igår när min familj var här (även om det som oftast blir lite hög ljudnivå med farmor som hör dåligt och stökigt med flera samtal samtidigt, jag gillar ju oftast när alla deltar i samma när alla är intressanta och det brukar dem vara när vi träffas :-)) kände mig gladare än på länge och det kändes så bra. fyllde såklart på bebisgostanken också :-) och marcus&petra frågade om jag ville vara gudmor åt rafael (tillsammans med petras syster) på namngivningen om två veckor och det ser jag fram emot.

vi åkte (J fick en a5:a fast han bara hyrt den billigaste bilen och det var nog första gången jag åkte i en sån bil som kan acca så och där föraren också gör det - påmindes om varför jag inte går på nöjesfält ;-)) en tur till bromma blocks i förmiddags för att byta en berlock jag fick igår och inte riktigt gillade, men det gick inte då man var tvungen att ha med samma kort som den betalats med för att få pengarna tillbaka, annars blev det bara tillgodokvitto. det kallar jag inte öppet köp som det stod på kvittot att det var. tummen ned för hallbergs för det! så nu får mamma&pappa lämna tillbaka den senare ist. sen har jag idag även hunnit med en snabb tur in till stan för att köpa några grejer till mamma och två! powernaps när jag och J kollade på kustbevakarna i två omgångar (efter bromma blocks-turen och efter stan).

Inga kommentarer: