fredag, februari 1

att fundera över vad jag klarar av för jobb.

känns lite bättre idag, när jag hunnit smälta uppsägningen lite mer. det som känns jobbigast är osäkerheten, tror jag. kommer jag få ngt jobb jag känner mig hyfsat nöjd med inom rimlig tid? och den överhängade stressen över att man liksom aldrig är ledig utan måste söka jobb. 
 
lite kul grej som skänkte mig en alldeles speciell typ av tillfredsställelse häromkvällen var att jag på några sekunder lyckades googla upp en rabattkod vid norton(virusskydd)köp :-) tror jag sett nån sån kod för ett tag sen flasha förbi på nätet och uppenbarligen plockade min hjärna fram det minnet. nu ska vi äta jättegod köttfärssås som J lagat (rester från i onsdags så den har stått till sig) och se veckans veckans brott från i tisdags och jag ska sitta nära. 

och imorgon ser jag fram emot att träffa rafael och övriga i min familj, vi ska allihop ta en tur ut till långängen på lidingö.

Inga kommentarer: