måndag, februari 18

dagens näringsintag (en del av).

 blåbär, mango, kiwi, apelsin
 gulaschsoppa och det bulliga mitt i är tortellini fylld med soltorkade tomater. första gången jag smakade denna färdiga från kelda; skogssvampsoppan och den toscanska tomatsoppan var godare.
chokladtäckta sombreros
 och kolsyrat vatten i den somriga "picknickplastmuggen" från marimekko som jag gillar :-)

tycker återigen det har varit lite bildtorka på bloggen så jag förevigade lite idag. förkylningen blev lite värre igår, med feberkänning och sådär att det känns i huvudet hela tiden och märks även på blodsockret. mkt c-vitamin i frukterna ovan, även om det inte är därför jag äter dem :-) 

drygt en vecka kvar på jobbet, fast jag har inte speciellt mkt att göra där längre, även om det är trevligt socialt. funderar lite på om vi ska åka till båstad över påsk. mamma, pappa och niklas ska åka ned...känns som om det är viktigt att trots jobbsituationen planera in lite roliga saker, livet kan liksom inte stanna upp för att jag är arbetslös. senare semesterplaner får dock vänta

Inga kommentarer: