måndag, februari 4

fortsatt ljudboksfrälst.

hinner ju liksom med så mkt mer bok när jag kan lyssna i princip från dörr till dörr till och från jobbet och inte bara när jag åker tvär- och tunnelbana, utan när jag går också, vilket ju är längre sträcka. dessutom är det skönare att bara ha lurar i öronen, jmf med att ta upp bok och hålla och läsa själv. väldigt bekvämt att nån annan läser för en, helt enkelt :-)
 
lyssnade idag klart på jussi adler-olsens första deckare: kvinnan i rummet. har hört och läst mkt bra om hans deckarserie (som också fått flera priser) och jag gillade. det är stefan sauk som läser och han låter väldigt mkt som jonas malmsjö-bra uppläsare! jag tycker jussi lyckats med en ovanligt fin balans av allvar och humor, så jag ler för mig själv på tunnelbanan :-) ska absolut fortsätta med nr2 i serien, men sticker emellan med hjort&rosenfeldts andra, lärjungen, först.

Inga kommentarer: