lördag, november 9

no, i'm not asking much of you.

ovanligt lite ord här just nu. veckorna går fort. är repetetiva, fast jag gillar det. som om allt redan är sagt/sägs snyggare av andra.

igårkväll åt jag middag med maria i hornstull. gick hela hornsgatan från slussen och lyssnade på first aid kits fina the lion's roar som fick mig att känna mig som i en film, iofs mkt musik som framkallar den känslan :-) sen prat om livet, kanske mest om sånt som kunde varit bättre. inga svar och inget nytt men oftast är det ju sånt som diskuteras och lyfts fram, behöver ventileras, inte bara mellan nära vänner utan även på fikarasten på jobbet t ex.  

sitter fortfarande i morgonrock fast klockan är över ett. har kollat bloggar och ätit godis. en sån för mig behövd dag. tänkte eg träna men låg högt imorse och nu är jag trött. imorgon blir det kista hela dagen, ska bli kul! marcus&petra kommer också, jag har inte sett rafael på två månader!

Inga kommentarer: