måndag, december 18

bilder som väcker något

Jag kan inte låta bli att beröras av bilder (dessa från Open Photo igen). Därför är det bra att bloggen också blivit en plats där jag kan lägga ut bilder, både sådana jag tagit själv och andras idéer (som jag ibland kan bli avundsjuk på). Man kan inte rama in eller göra collage av hur många som helst.

Jag tror, jag vet inte, att en bild rör vid samma punkt i hjärnan som en låt eller en text kan göra. Handlar nog delvis om uppväckande av minnen man kanske inte visste att man hade. Och av drömmar man är fullt medveten om att man har
.




















2 kommentarer:

Maria sa...

Den övre var verkligen vacker. Något med färgsättningen.
Gick in på länken, oerhört många vackra bilder. Borde kanske ladda ner någon till skrivbordet.

Lina sa...

Tycker jag verkligen du ska göra. Har redan gjort det själv :)