söndag, december 10

glöggfest

Blev ingen bloggtext igår, vilket jag nästan tänkte börja ursäkta mig för, men kom på att jag inte ska. Detta får inte bli ett tvång. Alldeles för fint för det.

Var på glöggfest hos M & P igår, alltid så trevligt och avslappnat hos dem. En av de som var där jobbade på SKL i Linköping, och jag fick reda på att det inte alls var ett så CSI-aktigt och häftigt jobb som man kan tro, utan ett alldeles vanligt. Han berättade dock en rolig sak om en professor som ägde en aktie i Cloetta Fazer för att kunna gå på bolagsstämmorna och ta en massa gratis godis!

Lussekattsinvigning och Aladdinasksinvigning för mig. Trillingnötterna var något malformerade och såg ut som fyrlingnötter, men lika goda ändå. Och ja, Maria, det var jag som började på det undre lagret fast det övre inte var slut :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Helt ok Lina, skrev kommentaren på lappen på skoj!

Lina sa...

Ja, jag vet, men ändå :-)

Maria sa...

Det är ju alltid bra när saker får sin förklaring...