lördag, april 17

många steg och hermans*2.

ganska lång prommis (20 896 steg inklusive kvällspromenad, måste ju redovisa när jag ändå hade räknaren på mig :-)) till söders höjder och fika på hermans (dit jag ska på tisdag också) idag. sen båten till hammarby sjöstad och tväris hem. somnade nästan på den sistnämnda :-)

erika&klas, som skulle varit i london nu men som pga vulkanutbrottet på island såklart inte kom iväg, ringde och undrade om vi ville gå runt söder imorgon men jag sa att jag helst tar en runda nån annanstans :-) blir nog enskede där jag inte varit och kanske att vi även spanar in camilla läckbergs och martin melins hus :-)

på tisdag efter jobbet ska jag träffa mamma och petra (brors sambo) i kungsan och sen ska vi alltså gå till hermans på fjällgatan. i en rolig gruppchat på gmail föreslog mamma först govindas där hon varit med en kompis men petra ville
inte gå till ett ställe som ligger vägg i vägg med ett hare krisna-ställe och som har ett antal människor påverkade av olika substanser gåendes utanför. sist vi passerade förbi på den gatan berättade hon om att hon mycket pga detta tröttnat på området kring fridhemsplan där hon och marcus ändå bor, dock med intention att flytta (visning imorgon). alla har vi olika saker vi tycker är viktiga när det gäller att välja både boende och matställe ;-)

Inga kommentarer: