måndag, maj 24

första försendelsen från buzzador.



detta paket hämtade jag ut igår. innehållet passar mig bra eftersom jag gillar att prova nya ätbara saker :-) och särskilt nu eftersom jag tänkt ändra frukostvanor från bröd till youghurt/fil med müsli/flingor. har provsmakat och tyckte nog spontant att det var lite lite sötma.

gick tidigare från jobbet idag för att göra den årliga ögonbottenfotograferingen (för att tidigt upptäcka ögonbottenförändringar som är en diabeteskomplikation) på st eriks ögonsjukhus. sen en sväng på daglivs klippet i västermalmsgallerian, som är en av mina favoritmataffärer. blev besviken när båda mina favoritäppelsorter, kanzi och pink lady, inte längre fanns för att det inte längre var säsong, får vänta tills i höst enligt en som jobbade med frukten. köpte iaf nya brago och ett dubbelt födelsedagskort till niklas, hade bara enkla och han ska få en aktivitet som present vilket tar lite plats att formulera.

Inga kommentarer: