söndag, maj 23

toppendag.










trevlig middag hos karro dit jag gick via solna centrum efter jobbet i fredags. översköljdes av liljekonvaljedoft som jag gillar så innan jag såg var blommorna fanns. bellis (fyra nedersta bilderna) är ett annat namn på tusensköna fick jag också lära mig av mormor igår. låter italienskt. passande på just den blomman.


toppenväder igår när vi först spelade frisbeegolf på kärsön och sen fortsatte ut till landet där vi åt och pratade och åt och skrattade och tiden gick lika fort som vanligt när vi är med min familj. jag och J sov sen i lillstugan, mamma&pappa och niklas i husvagnen och marcus&petra inne med mormor (och hunden). om man klickar på hundbilden eller kollar noga på huvudet ser man en av de stora myggorna som störde och gav oss alla en varsin dos kliande bett.

Inga kommentarer: