fredag, maj 28

som ett förlåt man måste be om eller ett grattis man måste påminna om.

(och med det ville jag ännu en gång säga vad jag tycker är jätteviktigt i en relation: initiativ.)

cyklade till jobbet idag för första gången sen i höstas, gick bättre än förväntat, hade först tänkt gå i långa segbacken upp på essingeleden för att slippa bli så varm men det gick bra ändå. sl-kortet går ut på lördag och jag ämnar inte fylla på det igen på ett tag, så nu hoppas jag bara att vädret ska hålla sig i skinnet också :-) sol behövs inte men gärna inte hällregn.

2 saker utan gemensam nämnare:
- en god nyhet jag köpte och provade för ett par dagar sen. och just det att man slipper smulandet som annars är en nackdel med vanlig kexchoklad.
- såg detta meddelande häromdagen i tidningen. usch. och bra, libresse!

och 2 bilrelaterade:
-skodas nya reklam: alla borde köra skoda. tycker inte skoda ligger tillräckligt högt på statusskalan för att köra den här skrytisstilen.
- läste på henrik johnsons blogg att hans fru malin baryard har en bmx x4. har helt missat att de släppt en sån bil, var tvungen att gå in på hemsidan för att kolla och den modellen är ju inte släppt ännu. hade dock missat att det kommit en x1:a också, gillar ju deras 1-serie skarpt och x1:an påminner mycket om vanliga 1-serien. vet inte varifrån mitt ovanliga (för att vara tjej?) kunnande och intresse angående bilar kommer.

Inga kommentarer: