torsdag, juni 3

konvaljer.



(smaka på det ordet.)

trodde faktiskt att antihistamin skulle hjälpa lite grand för snuvan nu känns inte som en förkylning men efter tre dagar tycker jag inte det märks nån skillnad så det är väl bara att konstatera att det inte är nåt allergiskt.

är trött. vill läsa min bok som det ju inte blir så mycket av nu när jag cyklar men orkar knappt när jag lagt mig. tröttheten känns i kroppen. vet inte om det är cyklingen så mycket. även saker som ska göras, planeras, köpas, utföras och bestämmas. sånt tröttar också. har svårt att slappna av, oftast krävs semester för det, att kunna göra bara ingenting, typ läsa, i flera timmar. igår tvingade jag mig själv att sitta kvar en timme på balkongen efter middagen i värmen och inte göra nånting innan jag cyklade iväg för att handla.

idag cyklade jag in till stan efter jobbet och mötte upp J bland alla skrikande studentekipage. jag ville ha valutaväxlingen inför grekland klar och passade på att köpa lite polska pengar också när jag ändå höll på då vi ska åka en weekend till warsawa med J:s familj i september för att fira hans mammas 60-årsdag. sen köpte vi thaimat och satt och åt utanför johannes kyrka innan vi gick hela vägen hem via de nybyggda husen vid sabbatsberg som jag inte sett. skön kväll och jag kände mig inte alls stressad att komma hem trots att jag ville hinna blogga också :-)

Inga kommentarer: