onsdag, juni 23

midsommar i norrköping.

idag har det verkligen varit sommarväder! och igår kväll när jag cyklade hem från solna och trevliga middagen hos karro var det också riktigt skönt. hade förberett mig på att frysa i kjolen och bara bena men fick tom ta av mig jackan efter bara en liten bit. och nästa vecka visar prognosen ännu varmare väder. känner jag mig själv rätt kommer jag snart tycka att det räcker och att vi kan gå tillbaka till det mer normala, lite drygt tjugo, iaf dagtid, kvällarna får dock fortsätta vara varma.

vi åker på en liten minisemester över midsommar och bor på hotell (har tom bokat en juniorsvit, elite hotel hade nån typ av sommarpris så den kostade inte så mycket mer, får se hur den är, blir iaf första gången med svit för mig) och äter gott i norrköping. lite som sist när vi var i västerås på en weekend i vintras. inget planerat, mer än att jag sa till J att jag gärna kollar in lite midsommarfirande i folkparken :-) har inte varit jättefan av sånt tidigare men nu kände jag att det kunde vara kul att bara kolla, men absolut inte delta i nån dans själv :-) kanske åka spårvagn, såg på kartan att de hade sån där, både det och tunnelbana tycker jag alltid är lite speciellt i främmande städer.


J har bjudit hit erika&klas på middag imorgon så nu måste jag packa det som går och fixa och förbereda lite. svårt med vilka kläder jag ska ta med, trots att vi åker bil och således inte behöver packa minimalt gillar jag inte att ta med utifall att och saker jag inte kommer använda, men nu blir det kanske en del sånt iaf. big issue, jag vet :-)

Inga kommentarer: