måndag, november 8

fin tunn mössa.

två soliga höstbilder i blött hår från i fredags. skulle fota nya mössan men så blev det en karaktäristisk handbild också :-) första dagen det var bra kallt utan vantar. J kom hem med den från shopen på hans jobb och den passade perfekt till mina svarta fingervantar som också har en sån där liten ros på sig. behövde faktiskt en tunn mössa också, upptäckte jag nu när jag använt den. var jätteskönt idag.

imorgon blir det sludd enligt yr.no som är min vädersiare. tror det betyder ungefär snöblandat regn.

nu ska vi se gårdagens ensam mamma söker, veckans tv-höjdpunkt :-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Det ska jag se nu också:) Fin mössa. Själv har jag inte hittat någon mössa som passar (har letat och försökt köpa i åratal). Måste vara något fel på min huvudform.

Lina sa...

*skrattar* tror inte det är fel på huvudformen utan på hur självkritisk du är :-) och det kan jag säga därför att jag också tyckt så.