söndag, november 21

förut kunde jag både saxa och bromsa snyggt på isen.

igår var det dags för aktivitet med min familj igen. skridskor i kungsan. var kanske fem år sen sist jag åkte, med pappa på edsviken och innan dess ännu längre sen. på högstadiet åkte jag riktigt mycket skridskor men nu kändes det betydligt ostadigare på mina fina svarta ccm-hockeyrör. fick dock lite mersmak så jag kommer nog åka nån mer gång i vinter. sen försenad/framskjuten födelsedagsmiddag för mamma i kista. fint som vanligt.

jag och karro är bjudna hem till annika idag så lite senare ska jag bege mig mot huddinge. annika var nyligen i usa igen så det blir nog bildvisning från bl a las vegas.

sov till över halv nio idag, även om jag vaknade ett par gånger men lyckades somna om. skönt. har suttit i soffan i morgonrock med datorn och kinapuffar :-) tills nu. också väldigt skönt. men nu är det dags att hoppa in i duschen. funderar på att gå och handla en sväng innan det bär av till huddinge.

Inga kommentarer: