onsdag, november 10

made by nature.


ytterligare ett exempel på naturens mästerkonstverk, tycker jag. det är alltså blodgrapefrukt.

detta svarta yrvädet stötte vi på när vi var ute och gick för ett par dagar sen och jag försökte fota honom innan jag frågade om jag fick hälsa och han då hoppade upp på mig och kameran. vilken energi det var i honom. sexmånaders new foundland(valp). en så fin ras. misstänkte att det var det innan jag frågade men tyckte han var lite liten, men åldern var ju förklaringen. det var länge sen nu en hund la sig med sitt huvud eller annan kroppsdel med sin tyngd på mig, men åh, vad jag gillar och längtar efter den känslan.

igår efter jobbet åkte jag till kista. mamma skrev på gmail-chatt att hon bakat en kladdkaka och undrade om jag ville komma, pappa var i finland (i jobbet) över natten så det var bara vi - mys.

Inga kommentarer: