torsdag, november 18

skadeglädjen är inte den enda sanna glädjen, men absolut en av flera.

4 reflektioner från idag:
  • skadeglädjen är en skön glädje! och jag säger det utan att skämmas för i vissa situationer gällande vissa personer känns det så bra.
  • satt kvar till sist idag när jag åkte 3:an ändå fram till ks-huvudentrén efter att först ha varit på s:t göran och lämnat blod inför kommande läkarbesök. busschauffören gick och plockade tidningar och kom fram till mig. ska du åka med mig tillbaka? grejen var inte vad han sa, utan att han sa det så snällt och glatt. det gjorde att jag svarade honom likadant: nä, jag skulle bara läsa klart sidan.
  • färgerna rosa och lila passar jättebra ihop. tyckte jag inte förut.
  • vilka vinster pressbyrån måste göra (har ju iofs tänkt på det tidigare)! hittade den här nougaten på en vi-butik för 13 kronor för ett tag sen. tyckte det var rätt dyrt men ville ändå testa och den var väldigt god. har inte sett den nån annanstans förrän idag. på pressbyrån. för 20 kronor.

Inga kommentarer: