onsdag, december 15

what did my hands do before they held you? (sylvia plath)

min och J:s hand.
erica&klas som förlovade sig i somras.

har äntligen fått se bilderna från vår lilla fotosession i rålis med erika&klas den 17:e oktober (minns det för att det var dagen innan jag ramlade med cykeln). blev några fullträffar men de förlorar rätt mycket av sin glans om jag klipper bort J ur dem (eftersom han inte vill vara med här) så det blir bara händer, som ju är ett återkommande tema hos mig.

igår efter jobbet åkte vi till pershagen för att fira J:s pappa som fyllde år. erica som kom dit före oss lagade god italiensk ostsoppa med skinka i. klas skulle till london och J:s mamma jobbade så det var bara vi fyra och sen kom pappans bror och sambo till fikat. alldeles lagom.

pappa skickade mig en gullig länk som jag tänkte förmedla vidare. om vita lejon som övergetts av sin mamma i sydafrika. kolla speciellt hur ivrigt ungen dricker ur flaskan. sött.

Inga kommentarer: