söndag, januari 23

hug me more when I deserve it less.

fika hos peter&may i bergshamra igår, med livlig son på drygt två och nyanländ dotter (tre veckor) som verkligen var som ett litet knytte och höll upp benen mot magen sådär som spädisar kan göra när jag lyfte henne. och innan dess klippte jag mig också, typ som mest 1 dm där det var som längst där bak, nu är det mindre uppklippt och alltså inte lika stor skillnad på längd bak och fram. frisören var från armenien och det var liksom ett nytt, okänt land för mig, ligger öster om turkiet och de har bra väder 8 av 12 månader :-) (vi pratade om detta att sverige inte är kul vädermässigt).

påfyllning av d-vitamindepåerna idag då vi gick ändå bort till årstafältet i solen. jag gick in och köpte en hamburgare på mcdonalds som ligger där och göran greider stod i kassan bredvid mig. valde den nya el maco när jag fick reda på att den innehöll sourcream-sås (gillar det mesta med sour cream-smak)
men bad att få utan salsa och det var en väldigt god burgare. vi stod ensamma ute och åt den i stickande solljus innan vi gick vidare via en annan del av årsta och tog tväris hem från valla torg.

imorgonkväll blir det utflykt till hökarängen igen, för att gratta klas som fyller 30+1 :-)

Inga kommentarer: