söndag, februari 13

ännu en slapp vilosöndag.


mer chokladfoton - den här med cashewnötter och salt gillar jag också

idag när vi på den soliga promenaden gick in på vår allt-i allo-affär ps stockholm här i gröndal hittade jag kexchoklad blåbär som jag var tvungen att pröva :-) som väntat inte särskilt annorlunda mot orginalet. pressbyrån brukar ju ofta få in nya lanseringar före normala butiker, antagligen för att tillverkarna ska tjäna mer pengar, gillar inte detta fenomen. därför var det extra kul att ps också hade loka vattenmelon som jag hittills endast sett på pressbyrån. den provade jag dock inte idag :-)

håller annars på att gå in nya skorna= känna om de passar och jag inte får ont. och så försöker jag komma framåt i spådom av magnus dahlström. har läst 300 av 500 sidor och det går så segt. är ärligt talat nog en av de sämsta böcker jag läst, kanske för svår för mig? massa beskrivningar av hur ljuset är, faller, färger på skogen, bilar bla bla bla och väldigt lite dialog. så har vi bokat semesterresa också! blev cefalu på sicilien som vi funderade på förra året. 2 veckor i lägenhet.

Inga kommentarer: