lördag, februari 12

pass, skor och choklad.





begav mig till polishuset på kungsholmen efter frukost idag. mitt pass går inte ut förrän i maj men jag tyckte det var lika bra att fixa det nu när jag inte hade nåt annat planerat och ändå skulle gå i det soliga vädret. de öppnade kl nio och jag kom dit lite innan tio och fick vänta mindre än 10 minuter så det gick väldigt smidigt. får sms när det är klart att hämta om ca en vecka.

efteråt gick jag till klippet och handlade lite, hittade tre nya godissorter :-) marabou sensation macadamia honey var god, smakade ungefär som mandelvarianten med salt. gillar bäst dem med kompakt choklad helt igenom och inte lös fyllning.

tog bussen tillbaka över västerbron eftersom det blåste oskönt där man var helt oskyddad, vilket jag kände när jag gick över liljeholmsbron på både dit- och tillbakavägen. mötte upp J i liljeholmen och köpte bl a ett par höst/vårskor på eurosko som jag kollat på innan vi promenerade hemåt.

Inga kommentarer: