måndag, juni 20

på darr.





så beskrev mormor vilket läge hon hade sin mobil på. vibration, alltså :-) hon hade tuppat av hemma för att hon syresatte sig så dåligt så i fredags åkte hon ambulans in till ks igen, de har åter tappat henne på massa vätska från ena lungan, 2 liter denna gång, och nu får hon syrgas och mår bättre igen. jag var uppe på thorax och hälsade på en sväng idag efter jobbet, känns bra att göra när jag vet att hon uppskattar det. förhoppningen är att hon ska kunna komma hem med syrgas snart.

två bilder från när vi var på mormors land förra året. lite udda bild på tre generationer :-) mamma som håller på att nysa och jag bakifrån men tyckte ändå den var lite kul. bellis förknippar jag alltid med mormors landsställe för det är nästan det enda stället jag sett den blomman på.

kvällens musik- och bloggtips i ett. och även fototips för videon tilltalar mig så fotomässigt. anine bing som skriver så det känns, så nära och så har hon en bedårande dotter :-) den här fina låten är också med hennes band:
kill your darlings – everybody else.

Inga kommentarer: