onsdag, juni 15

premiärtur i en audi a2:a

idag provåkte jag en bil jag gillar/tycker är snygg för första gången, en audi a2:a. vi åt sommarlunch med jobbet på stallis idag och min chef sa förut att han hade en gammal audi och så kommer han körande i en a2:a. inte precis vad jag tänkte på :-) bad om att få åka med i den på tillbakavägen och den var skön, lite som en polo fast lite högre. klart godkänt. och det fick lunchen som helhet också, min kompis/kollega maria som ju gått på semester innan mammaledigheten kom också med och det var bra :-)

har gjort en mumsig fruktsallad på banan, hallon, mango, persika och nektarin som vi ska äta snart med grekisk yoghurt till.
den senaste tiden har jag haft så lätt att känna mig nere, lättretlig, sårbar och skör men just nu inte och det är så skönt och uppskattat. se det braiga - ett evighetsprojekt för mig.

en buss nr 4 med texten fullsatt i displayen körde förbi mig idag på västerbron. bra med sån info för de som står och väntar.

4 kommentarer:

Maria sa...

Den där fruktsalladen lät lockande. Och det är långt ifrån allt som gör för mig just nu. Mestadels smått illamående och sällan sugen på mat. Kan vara så i slutet när barnet trycker här och där.
Kan du inte skicka över lite:)

Lina sa...

inte så skön känsla, förstår jag, men snart får du väl tillbaka hungern igen...

jo, hade jag gärna gjort om det gick :-)

tack åter igen för hjälpen idag! funkade men sen så hängde sig fraktionssamlaren så nu är kalle på väg hit!

Maria sa...

Löste han problemet?

Lina sa...

ja, problemet blev bara sen att nollställa positionen för den trodde ju att home var där den hängt sig, tror du sa nåt om det nån gång.