torsdag, november 3

livet på rader.


en sån här almanacka (fast med omslag i lite olika färger) har jag haft i många år, typ sen gymnasiet. lilla fickdagboken med ett uppslag/vecka och det är viktigt att det ser ut precis på ett visst/samma sätt inuti. lite, eller ok, mkt :-) typiskt mig, funkar eller trivs jag med nåt så vill jag inte ändra det och det gäller kanske främst såna här små saker de flesta inte tycker är så viktiga, men för mig spelar de stor roll. har tänkt en del på varför jag tycker så här, varför vissa petitesser är så viktiga för mig, men inte kommit fram till nåt annat än att det väl är ett personlighetsdrag (som andra ibland kan störa sig på).

just det, ville också säga att jag tycker 69 kr, som den kostade, är dyrt, iofs är den i konstläder och inte plast men ändå.

1 kommentar:

Maria sa...

Och en trygghetsgrej:) Provade en gång med fåtal dagar/uppslag. Värdelöst.