söndag, november 20

show me how much.




blev frestad när jag såg det här receptet. gillar verkligen inte (avskyr) vanlig, gul, ärtsoppa men tyckte detta lät värt att testa. kände tydligt smaken av grön ärta, grädde och faktiskt lite avocado också, fast det inte var det i. jättegott och väldigt enkelt att göra också. J är hos sina föräldrar igen, han var där i fredags efter jobbet också, men när han kommer hem ska han också få smaka den goda gröna ärtsoppan. tror han kommer gilla.

annars har jag gått en liten prommis idag, blir kanske en till senare
ikväll, julpyntat lite (fast precis så mkt jag vill), fotat lite och nu ska jag förflytta mig till sängen för vila, känner hur tröttheten sänker sig över mig. nedan ses förresten ny dekoration (fast inte enbart julig sådan) kring den fina prydnadsblomman i fönstret, fanns massvis med såna här chokladpengar på jobbet och jag tänke genast att det borde gå att göra nåt fint med dem :-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Ser framför mig hur du stoppade fickorna fulla med chokladpengar:)

Lina sa...

hehe, tog dem i näven :-)