fredag, november 25

märkligt*3.

viktigt huvudsakligen eftersom det skickades direkt till dig. lite märklig förklaring av gmail om varför nästan alla mejl jag får markeras som viktiga, de flesta mejl folk får är väl inte vidarebefordrade?

har märkligt nog upptäckt en glänsande rödton i mina hårstrån som inte funnits där förut. syns endast när man tittar på dem ett och ett. och ja, faktiskt lite syns det även i de slingor solen alltid bleker i mitt hår.

märkligaste namnet på länge: bruna gigante. tillåt mig småle :-)


och en icke-märklig:
på hemvägen, nära st eriksplan, såg jag idag pontus gårdinger stå i dörren till nån lokal och prata med två tjejer. alla tre rökte. alltid lika speciell känsla när jag går förbi nån kändis. min uppfattning av människor som röker är alltid lite sämre jmf med icke-rökare, även om jag har blivit lite bättre på det, vill eg inte döma hela nån och tänka mer förutfattat negativt om den bara för att den röker.

2 kommentarer:

Maria sa...

Känner igen namnet, något jobbrelaterat?

Lina sa...

ett namn som fastnar :-) jepp, såg det på ett gruppmejl.