måndag, maj 20

all sorg kommer ur den djupaste glädje/helgen.































pappa och bror*2 (niklas och marcus). rafael (marcus son) sover i vagnen där bakom. på översta kortet äter han räkpasta.
 


har ju blivit en liten tradition att vi är hos marcus&petra allihopa när segelbåtstävlingen lidingö runt går av stapeln. det här året blev det invigning av den nya altanen de låtit bygga. jag hade med mig pulled pork med tillbehör och vi grillade korv senare på kvällen innan vi flyttade in för lite mellokoll. ägnade mig mkt åt rafael som vanligt även om det ibland känns som om han är mätt på all uppmärksamhet han får ifrån alla släktingar som första barnbarn :-) jag, pappa och J gick ned till stranden med honom och sen även en till tur runt i området. tyngden av att bära honom och känna hans doft han kan ju gå själv men när det är ojämnt blir det svårare. sötaste gesten gör han när han ser en hund: sträcker ut armarna, drar tillbaka dem och liksom kramar sig själv samtidigt som han gör upphetsade ljud

och igår var det dags för alla-kan-sjunga-körens konsert (som erica är med i) på cirkus med Js familj. petra marklund var med och hon, kören och vi sjöng såklart händerna mot himlen! carolines (af ugglas) hon har inte från årets melodifestival, som jag inte hört tidigare, berörde mig också, som hennes låtar ofta gör. efteråt fika på spritmuseét och sen gick vi tillbaka mot stan för middag på restaurang bar bakom grand hotel. betyg: sådär.   

ska ut en sväng snart och lämna tillbaka det enda rätta av susanne boll (bra men för kort, tyckte jag) och tidningar som J lånat på bibblan och även gå till liljeholmen en sväng och bl a kolla efter lite fler ramar till en fotovägg jag planerar och ett par chinos på h&m som jag funderat på ett tag. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar
one and i was just wondering if you get a lot of spam comments?

If so how do you protect against it, any plugin or anything
you can suggest? I get so much lately it's driving me insane so any help is very much appreciated.

Also visit my weblog :: Hottest gift Ideas