torsdag, maj 30

fix.

















har nu sprungit ett par gånger kvällstid och upplever att benen känns lättare då. tog fotot precis när jag kommit in innan duschen i helgen. 

känns okej på nya jobbet så här långt även om det är mkt nya grejer att hålla reda på, såklart. trevliga kollegor. och lite stress över att kvällarna går så himla himla fort. iaf känns det så nu när det är sån kontrast mot de senaste månaderna. 

gjorde en beställning från ellos i helgen när mamma ändå bad mig beställa några grejer till henne. har inte beställt kläder från postorder på massa år, för att jag så ofta blev missnöjd - och kommer nog inte heller göra det igen :-) men tyckte nu det kunde vara värt ett försök när jag hittade en snygg kjol och topp. den sistnämnda var dock inte alls som på bild så den skickade jag tillbaka. återstår då kjolen som kommer lite senare...dessutom massa problem med beställningarna som delvis försvann (!) och blev uppdelade och då strulade med tillbakafraktkostnad. vet inte hur många ggr jag ringt ellos de senaste dagarna.

och igår var vi och köpte dessa snygga lampor (taklampan och bordslampan i samma serie) jag spanat in från en kille som sålde dem på blocket. främst taklampan jag var ute efter till köket i nya lägenheten men ändrade mig sen till att den nog passar bättre i sovrummet där vi nu också hängt den. 

Inga kommentarer: