måndag, mars 5

amerikansk ringsignal

Fick ett informationsbrev från min bredbandsleverantör, Comhem. Folk har sagt att det låter annorlunda när man ringer till min fasta telefon och jag har sagt att det beror väl på att jag har bredbandstelefoni då, men nu vet jag lite mer exakt. Enligt brevet har jag fram till nu haft en amerikansk ringsignal:

I mars kommer vi att ändra ringsignalen som de personer hör när de ringer till dig. Idag har vi en amerikansk ringsignal och vi kommer att byta till en svensk ringsignal.

Meningskonstruktionen lämnar dock en del övrigt att önska: som de personer hör när de ringer till dig. Låter inte precis perfekt i mina öron :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Om du älskar ringsignaler. Du kan ladda ner gratis ringsignaler på webbplatser som: https://123ringtones.info