fredag, mars 16

säkert vår

Det strålande solskenet fortsätter och det är vårdoft i luften, om än lite blåsigt och fortfarande väldigt kallt på kvällarna. Mycket promenerande har det blivit; igår gick jag och mamma till farmor för en sen lunch, men det var som vanligt i längsta laget. På något sätt lyckas jag alltid glömma att jag ofta önskar att man var framme när man är halvvägs, just när jag går till henne. Och då är det för sent att ta bussen. Det värmer att hon blir så glad när jag kommer. Ibland är det så enkelt att glädja andra.

Första tussilagon hittade jag idag, finns inga bildbevis eftersom jag inte hade kameran med mig, men det kan hända att det kommer senare... För övrigt har jag fått Det kommer bara leda till nåt ont med Säkert på hjärnan, den är himla sorglig men soundet är så bra. Och ikväll ska jag på institutionsfest på Nalen. Känns väl sådär om jag ska vara ärlig, men jag brukar inte ha så höga förväntningar på sådana saker. Känner iaf fler människor jämfört med förra året.

Inga kommentarer: